SINDIKAT DRŽAVNIH I LOKALNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA REPUBLIKE HRVATSKE
 

regres_direktnohr150616

Sindikat lokalnih i državnih službenika i namještenika (SDLSN) zatražio je u srijedu Vladino očitovanje u vezi isplate regresa u 2016. za zaposlenike u državnim službama, budući da zaposlenici u javnim službama ostvaruju to pravo.

(Direktno.hr, 15. lipnja 2016.) SDLSN od Vlade očekuje i traži nastavak dosljednog postupanja kada su u pitanju materijalna prava zaposlenih u javnim i državnoj službi, posebice ako do razlika u pravima nije došlo zato što se sindikati državnih službi nisu o tome dogovorili s Vladom kao svojim socijalnim partnerom, odnosno isplatu regresa za godišnji odmor i državnim službenicima i namještenicima.

direktnohr_logo2015Činjenica je da je Vlada Republike Hrvatske, kao poslodavac, na području javnih službi i državne uprave sa sindikatima ugovorila jednake uvjete glede (ne)isplate regresa u 2016. godini, ali je Dodatak II TKU kojim je ugovorena neisplata regresa u 2016. godini na području javnih službi nevažeći te stoga pravo na regres u 2016. godini u javnim službama dospijeva na naplatu s 30. lipnja ove godine.

Intencija Vlade RH da na jednaki način regulira uvjete rada i prava iz rada zaposlenika javnih službi i državnih tijela, ne može se ostvariti iz razloga što je propis koji regulira neisplatu regresa u javnim službama nevažeći, dok je propis koji regulira neisplatu regresa u državnoj službi važeći, ističu u SDLSN.

Podsjećaju da zaposleni u javnim službama, sukladno Temeljnom kolektivnom ugovoru za službenike i namještenike u javnim službama u 2016. godini ostvaruju pravo na regres za korištenje godišnjeg odmora, koji se isplaćuje jednokratno, najkasnije do kraja lipnja tekuće godine. Iznos regresa je najmanje onoliko koliko je bila zadnja isplata regresa koja proizlazi temeljem ugovora između Vlade i sindikata, odnosno 1.250,00 kuna.

Osnove za neisplatu regresa u javnim službama nema niti u vidu zakona koji regulira uskratu isplate tog prava, niti je to moguće učiniti temeljem Dodatka II Temeljnom kolektivnom ugovoru za službenike i namještenike u javnim službama, s obzirom da navedeni dodatak nije ugovoren sukladno odredbi članka 22. TKU, odnosno nije prihvaćen i potpisan od strane svih potpisnika TKU, smatraju u SDLSN.

Navode kako je u državnoj službi je na snazi Dodatak II Kolektivnom ugovoru za državne službenike i namještenika kojim je ugovoreno, između ostalog, da se pravo na isplatu regresa za godišnji odmor iz članka 50. Kolektivnog ugovora za državne službenike i namještenike, neće primjenjivati za vrijeme važenja Kolektivnog ugovora.

U jednakoj situaciji, prilikom isplate regresa zaposlenicima javnih službi temeljem osnovice od 1800,00 kuna, Vlada je sindikatima državnih službi ponudila Sporazum o primjeni osnovice za izračun jubilarne nagrade za državne službenike i namještenike, kojim je i zaposlenima u državnoj službi osigurala jednaku razinu prava kao i javnim službenicima i namještenicima.

SDLSN dodaje da se u Sporazumu navodi kako je “cilj toga Sporazuma ujednačiti materijalna prava državnih službenika i namještenika s materijalnim pravima službenika i namještenika u javnim službama, kako bi se na jednak način primjenjivala ista osnovica za izračun jubilarne nagrade, uređena člankom 62. KU za državne službenike i namještenike, odnosno člankom 5. Dodatka II KU za državne službenike i namještenike”.

regres_indexhr150616

(Index.hr, 15. lipnja 2016.) SINDIKAT lokalnih i državnih službenika i namještenika (SDLSN) zatražio je Vladino očitovanje u vezi isplate regresa u 2016. za zaposlenike u državnim službama, budući da zaposlenici u javnim službama ostvaruju to pravo.

indexhr_logo08072014SDLSN od Vlade očekuje i traži nastavak dosljednog postupanja kada su u pitanju materijalna prava zaposlenih u javnim i državnoj službi, posebice ako do razlika u pravima nije došlo zato što se sindikati državnih službi nisu o tome dogovorili s Vladom kao svojim socijalnim partnerom, odnosno isplatu regresa za godišnji odmor i državnim službenicima i namještenicima.

Činjenica je da je Vlada Republike Hrvatske, kao poslodavac, na području javnih službi i državne uprave sa sindikatima ugovorila jednake uvjete glede (ne)isplate regresa u 2016. godini, ali je Dodatak II TKU kojim je ugovorena neisplata regresa u 2016. godini na području javnih službi nevažeći te stoga pravo na regres u 2016. godini u javnim službama dospijeva na naplatu s 30. lipnja ove godine.

Intencija Vlade RH da na jednaki način regulira uvjete rada i prava iz rada zaposlenika javnih službi i državnih tijela, ne može se ostvariti iz razloga što je propis koji regulira neisplatu regresa u javnim službama nevažeći, dok je propis koji regulira neisplatu regresa u državnoj službi važeći, ističu u SDLSN.

Podsjećaju da zaposleni u javnim službama, sukladno Temeljnom kolektivnom ugovoru za službenike i namještenike u javnim službama u 2016. godini ostvaruju pravo na regres za korištenje godišnjeg odmora, koji se isplaćuje jednokratno, najkasnije do kraja lipnja tekuće godine. Iznos regresa je najmanje onoliko koliko je bila zadnja isplata regresa koja proizlazi temeljem ugovora između Vlade i sindikata, odnosno 1.250,00 kuna.

Osnove za neisplatu regresa u javnim službama nema niti u vidu zakona koji regulira uskratu isplate tog prava, niti je to moguće učiniti temeljem Dodatka II Temeljnom kolektivnom ugovoru za službenike i namještenike u javnim službama, s obzirom da navedeni dodatak nije ugovoren sukladno odredbi članka 22. TKU, odnosno nije prihvaćen i potpisan od strane svih potpisnika TKU, smatraju u SDLSN.

Navode kako je u državnoj službi je na snazi Dodatak II Kolektivnom ugovoru za državne službenike i namještenika kojim je ugovoreno, između ostalog, da se pravo na isplatu regresa za godišnji odmor iz članka 50. Kolektivnog ugovora za državne službenike i namještenike, neće primjenjivati za vrijeme važenja Kolektivnog ugovora.

U jednakoj situaciji, prilikom isplate regresa zaposlenicima javnih službi temeljem osnovice od 1800,00 kuna, Vlada je sindikatima državnih službi ponudila Sporazum o primjeni osnovice za izračun jubilarne nagrade za državne službenike i namještenike, kojim je i zaposlenima u državnoj službi osigurala jednaku razinu prava kao i javnim službenicima i namještenicima.

SDLSN dodaje da se u Sporazumu navodi kako je “cilj toga Sporazuma ujednačiti materijalna prava državnih službenika i namještenika s materijalnim pravima službenika i namještenika u javnim službama, kako bi se na jednak način primjenjivala ista osnovica za izračun jubilarne nagrade, uređena člankom 62. KU za državne službenike i namještenike, odnosno člankom 5. Dodatka II KU za državne službenike i namještenike”.

ZAHTJEV
SDLSN traži Vladino očitovanje o isplati regresa u 2016.

SDLSN od Vlade očekuje i traži nastavak dosljednog postupanja kada su u pitanju materijalna prava zaposlenih u javnim i državnoj službi.

Autor: PolitikaPlus/Hina

radnici-politika+150616

Sindikat lokalnih i državnih službenika i namještenika (SDLSN) zatražio je u srijedu Vladino očitovanje u vezi isplate regresa u 2016. za zaposlenike u državnim službama, budući da zaposlenici u javnim službama ostvaruju to pravo.

SDLSN od Vlade očekuje i traži nastavak dosljednog postupanja kada su u pitanju materijalna prava zaposlenih u javnim i državnoj službi, posebice ako do razlika u pravima nije došlo zato što se sindikati državnih službi nisu o tome dogovorili s Vladom kao svojim socijalnim partnerom, odnosno isplatu regresa za godišnji odmor i državnim službenicima i namještenicima.

politika+Činjenica je da je Vlada Republike Hrvatske, kao poslodavac, na području javnih službi i državne uprave sa sindikatima ugovorila jednake uvjete glede (ne)isplate regresa u 2016. godini, ali je Dodatak II TKU kojim je ugovorena neisplata regresa u 2016. godini na području javnih službi nevažeći te stoga pravo na regres u 2016. godini u javnim službama dospijeva na naplatu s 30. lipnja ove godine.

Intencija Vlade RH da na jednaki način regulira uvjete rada i prava iz rada zaposlenika javnih službi i državnih tijela, ne može se ostvariti iz razloga što je propis koji regulira neisplatu regresa u javnim službama nevažeći, dok je propis koji regulira neisplatu regresa u državnoj službi važeći, ističu u SDLSN.

Podsjećaju da zaposleni u javnim službama, sukladno Temeljnom kolektivnom ugovoru za službenike i namještenike u javnim službama u 2016. godini ostvaruju pravo na regres za korištenje godišnjeg odmora, koji se isplaćuje jednokratno, najkasnije do kraja lipnja tekuće godine. Iznos regresa je najmanje onoliko koliko je bila zadnja isplata regresa koja proizlazi temeljem ugovora između Vlade i sindikata, odnosno 1.250,00 kuna.

Osnove za neisplatu regresa u javnim službama nema niti u vidu zakona koji regulira uskratu isplate tog prava, niti je to moguće učiniti temeljem Dodatka II Temeljnom kolektivnom ugovoru za službenike i namještenike u javnim službama, s obzirom da navedeni dodatak nije ugovoren sukladno odredbi članka 22. TKU, odnosno nije prihvaćen i potpisan od strane svih potpisnika TKU, smatraju u SDLSN.

Navode kako je u državnoj službi je na snazi Dodatak II Kolektivnom ugovoru za državne službenike i namještenika kojim je ugovoreno, između ostalog, da se pravo na isplatu regresa za godišnji odmor iz članka 50. Kolektivnog ugovora za državne službenike i namještenike, neće primjenjivati za vrijeme važenja Kolektivnog ugovora.

U jednakoj situaciji, prilikom isplate regresa zaposlenicima javnih službi temeljem osnovice od 1800,00 kuna, Vlada je sindikatima državnih službi ponudila Sporazum o primjeni osnovice za izračun jubilarne nagrade za državne službenike i namještenike, kojim je i zaposlenima u državnoj službi osigurala jednaku razinu prava kao i javnim službenicima i namještenicima.

SDLSN dodaje da se u Sporazumu navodi kako je “cilj toga Sporazuma ujednačiti materijalna prava državnih službenika i namještenika s materijalnim pravima službenika i namještenika u javnim službama, kako bi se na jednak način primjenjivala ista osnovica za izračun jubilarne nagrade, uređena člankom 62. KU za državne službenike i namještenike, odnosno člankom 5. Dodatka II KU za državne službenike i namještenike”.

anketa

U pripremi je Zakon o plaćama državnih službenika i namještenika. Od Zakona očekujem…

Rezultati

Loading ... Loading ...

Administratio Publica
Hrvatska i komparativna javna uprava
Site logo Institut za javnu upravu