SINDIKAT DRŽAVNIH I LOKALNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA REPUBLIKE HRVATSKE
 

pribolsan_vj230512

Ugovor o djelu između Ministarstva obrane i Branka Pribolšana suprotan je Zakonu o državnim službenicima, tvrde u Sinikatu državnih i lokalnih službenika i namještenika RH. Izjava kako sustav nabave u MORH-u ovisi o jednom čovjeku, premda se time bavi cijeli sektor s dvije službe i šest odjela, u najmanju je ruku, ističu – smiješna

M.L./VJESNIK.HR

vjesnik_ja_citam240Priopćenje Sindikata državnih i lokalnih službenika i namještenika RH – vezano uz aferu u Ministarstvu obrane u kojoj je ministar obrane Ante Kotromanović najprije omogućio poticajnu otpreminu od 300 tisuća kuna Branku Pribolšanu, a potom ga nekoliko dana kasnije zaposlio na ugovor o djelu uz plaću od 4000 kuna mječno – prenosimo u cijelosti:

“Ugovor o djelu između Ministarstva obrane i Branka Pribolšana suprotan je Zakonu o državnim službenicima, kojim se zabranjuje povjeravanje poslova vanjskim pružateljima usluga, ukoliko se radi o poslovima koje u državnim tijelima obavljaju državni službenici kao redovito zanimanje iz djelokruga tih tijela utvrđenih Ustavom, zakonom ili drugim propisima donesenim na temelju Ustava i zakona.

Naime, sukladno Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva obrane od 16. veljače 2012. godine, koja je donijeta na temelju Zakona o sustavu državne uprave i Zakona o ustrojstvu i djelokrugu ministarstava i drugih središnjih tijela državne uprave u MORH-u je ustrojen Samostalni sektor za javnu nabavu, unutar kojeg djeluju Služba za planiranje nabave i prodaju i Služba za provedbu nabave, koje zajedno imaju šest unutarnjih ustrojstvenih jedinica – odjela.

Nedvojbeno je, stoga, da je postupak javne nabave posao iz djelkruga Ministarstva obrane kao državnog tijela i ne može se povjeriti vanjskim pružateljima usluga, neovisno o tome je li riječ o bivšim službenicima ministarstva ili drugim bogomdanim stručnjacima.

S druge strane, izjava kako sustav nabave u MORH-u ovisi o jednom čovjeku, premda se time bavi cijeli sektor s dvije službe i šest odjela, u najmanju je ruku smiješna.

Upitan je i sam sadržaj ugovora, jer izjave predstavnika MORH-a u medijima kako je ugovor o djelu s Pribolšanom sklopljen kako bi se omogućio nastavak javne nabave u Ministarstvu ne odgovaraju sadržaju ugovora, kojim je utvrđeno da će “izvršitelj surađivati s predstavnicima Državnog ureda za reviziju koji obavljaju financijsku reviziju kojom su obuhvaćeni financijski izvještaji i poslovanje Ministarstva obrane za 2011. godinu te im pružati sve tražene informacije u svezi postupanja Ministarstva obrane u djelokrugu provedbe postupaka javne nabave”, a koji se odnosi samo na postupke u kojima je Pribolšan sudjelovao kao službenik MORH-a.

Dakle, Pribolšan nije angažiran kako bi se postupak javne nabave u MORH-u nesmetano odvijao u budućnosti, već kako bi reviziji bio na usluzi u svezi s postupcima u kojima je sudjelovao u prošlosti.

Zbog svega navedenog Sindikat će zatražiti od Ministarstva uprave provedbu upravnog i inspekcijskog nadzora nad zakonitošću angažiranja vanjskih pružatelja usluga u Ministarstvu obrane na poslovima iz djelokruga tog državnog tijela, koji se ne mogu povjeriti pružateljima stručnih usluga izvan državne službe”.

morh_tportal230512

Ugovor o djelu između Ministarstva obrane i Branka Pribolšana suprotan je Zakonu o državnim službenicima, kojim se zabranjuje povjeravanje poslova vanjskim pružateljima usluga, ako se radi o poslovima koje u državnim tijelima obavljaju državni službenici kao redovito zanimanje iz djelokruga tih tijela, upozorio je danas Sindikat državnih službenika i namještenika u nastavku “afere Pribolšan” u kojoj je otkriveno da je taj službenik prvo dobio 300.000 kuna otpremnine pa je potom ponovno zaposlen u MORH-u na ugovor o djelu.

tportal_noviNaime, sukladno Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva obrane od 16. veljače 2012. godine u MORH-u je ustrojen Samostalni sektor za javnu nabavu, unutar kojeg djeluju Služba za planiranje nabave i prodaju i Služba za provedbu nabave, koje zajedno imaju šest unutarnjih ustrojstvenih jedinica – odjela.

Nedvojbeno je, stoga, da je postupak javne nabave posao iz djelokruga MORH-a kao državnog tijela i ne može se povjeriti vanjskim pružateljima usluga, neovisno o tome je li riječ o bivšim službenicima ministarstva, ističe sindikat u priopćenju.

S druge strane, izjava kako sustav nabave u MORH-u ovisi o jednom čovjeku, premda se time bavi cijeli sektor s dvije službe i šest odjela, u najmanju je ruku smiješna, naglašava sindikat.

Upitan je i sam sadržaj ugovora, jer izjave predstavnika MORH-a u medijima kako je ugovor o djelu s Pribolšanom sklopljen kako bi se omogućio nastavak javne nabave u Ministarstvu ne odgovaraju sadržaju ugovora, kojim je utvrđeno da će “izvršitelj surađivati s predstavnicima Državnog ureda za reviziju koji obavljaju financijsku reviziju kojom su obuhvaćeni financijski izvještaji i poslovanje Ministarstva obrane za 2011. godinu te im pružati sve tražene informacije u svezi postupanja Ministarstva obrane u djelokrugu provedbe postupaka javne nabave”, a koji se odnosi samo na postupke u kojima je Pribolšan sudjelovao kao službenik MORH-a.

Dakle, Pribolšan nije angažiran kako bi se postupak javne nabave u MORH-u nesmetano odvijao u budućnosti, već kako bi reviziji bio na usluzi u svezi s postupcima u kojima je sudjelovao u prošlosti.

Sindikat će stoga zatražiti od Ministarstva uprave provedbu upravnog i inspekcijskog nadzora nad zakonitošću angažiranja vanjskih pružatelja usluga u MORH-u na poslovima iz djelokruga tog državnog tijela, koji se ne mogu povjeriti pružateljima stručnih usluga izvan državne službe.

pribolsan2_sd230512

Ugovor o djelu između Ministarstva obrane i Branka Pribolšana suprotan je Zakonu o državnim službenicima, kojim se zabranjuje povjeravanje poslova vanjskim pružateljima usluga, ako se radi o poslovima koje u državnim tijelima obavljaju državni službenici kao redovito zanimanje iz djelokruga tih tijela, upozorio je danas Sindikat državnih službenika i namještenika u nastavku “afere Pribolšan” u kojoj je otkriveno da je taj službenik prvo dobio 300.000 kuna otpremnine pa je potom ponovno zaposlen u MORH-u na ugovor o djelu.

SD_logo240Naime, sukladno Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva obrane od 16. veljače 2012. godine u MORH-u je ustrojen Samostalni sektor za javnu nabavu, unutar kojeg djeluju Služba za planiranje nabave i prodaju i Služba za provedbu nabave, koje zajedno imaju šest unutarnjih ustrojstvenih jedinica – odjela.

Nedvojbeno je, stoga, da je postupak javne nabave posao iz djelokruga MORH-a kao državnog tijela i ne može se povjeriti vanjskim pružateljima usluga, neovisno o tome je li riječ o bivšim službenicima ministarstva, ističe sindikat u priopćenju.

S druge strane, izjava kako sustav nabave u MORH-u ovisi o jednom čovjeku, premda se time bavi cijeli sektor s dvije službe i šest odjela, u najmanju je ruku smiješna, naglašava sindikat.

Upitan je i sam sadržaj ugovora, jer izjave predstavnika MORH-a u medijima kako je ugovor o djelu s Pribolšanom sklopljen kako bi se omogućio nastavak javne nabave u Ministarstvu ne odgovaraju sadržaju ugovora, kojim je utvrđeno da će “izvršitelj surađivati s predstavnicima Državnog ureda za reviziju koji obavljaju financijsku reviziju kojom su obuhvaćeni financijski izvještaji i poslovanje Ministarstva obrane za 2011. godinu te im pružati sve tražene informacije u svezi postupanja Ministarstva obrane u djelokrugu provedbe postupaka javne nabave”, a koji se odnosi samo na postupke u kojima je Pribolšan sudjelovao kao službenik MORH-a.

Dakle, Pribolšan nije angažiran kako bi se postupak javne nabave u MORH-u nesmetano odvijao u budućnosti, već kako bi reviziji bio na usluzi u svezi s postupcima u kojima je sudjelovao u prošlosti.

Sindikat će stoga zatražiti od Ministarstva uprave provedbu upravnog i inspekcijskog nadzora nad zakonitošću angažiranja vanjskih pružatelja usluga u MORH-u na poslovima iz djelokruga tog državnog tijela, koji se ne mogu povjeriti pružateljima stručnih usluga izvan državne službe.

pribolsan_nacional230512

Ne samo da je nemoralan, nego je i nezakonit ugovor između MORH-a i njihovog službenika Branka Pribolšana u aferi sa otpreminom i ponovnim zapošljavanjem o kojoj smo ovaj tjedan pisali. Sindikat državnih i lokalnih službenika i namještenika (SDLSN) je poslao priopćenje u kojem decidirano navodi: “Ugovor o djelu između Ministarstva nacional200obrane i Branka Pribolšana suprotan je Zakonu o državnim službenicima, kojim se zabranjuje povjeravanje poslova vanjskim pružateljima usluga, ukoliko se radi o poslovima koje u državnim tijelima obavljaju državni službenici kao redovito zanimanje iz djelokruga tih tijela utvrđenih Ustavom, zakonom ili drugim propisima donesenim na temelju Ustava i zakona.

Slučaj će zbog toga biti prijavljen i Ministarstvu uprave, a sindikat navodi i na dodatne apsurde u priopćenju Ministarstva obrane i stvarnog ugovora.

Sukladno Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva obrane od 16. veljače 2012. godine, koja je donijeta na temelju Zakona o sustavu državne uprave i Zakona o ustrojstvu i djelokrugu ministarstava i drugih središnjih tijela državne uprave u MORH-u je ustrojen Samostalni sektor za javnu nabavu, unutar kojeg djeluju Služba za planiranje nabave i prodaju i Služba za provedbu nabave, koje zajedno imaju šest unutarnjih ustrojstvenih jedinica – odjela.

Nedvojbeno je, stoga, da je postupak javne nabave posao iz djelkruga Ministarstva obrane kao državnog tijela i ne može se povjeriti vanjskim pružateljima usluga, neovisno o tome je li riječ o bivšim službenicima ministarstva ili drugim bogomdanim stručnjacima.
S druge strane, izjava kako sustav nabave u MORH-u ovisi o jednom čovjeku, premda se time bavi cijeli sektor s dvije službe i šest odjela, u najmanju je ruku smiješna.
Upitan je i sam sadržaj ugovora, jer izjave predstavnika MORH-a u medijima kako je ugovor o djelu s Pribolšanom sklopljen kako bi se omogućio nastavak javne nabave u Ministarstvu ne odgovaraju sadržaju ugovora, kojim je utvrđeno da će “izvršitelj surađivati s predstavnicima Državnog ureda za reviziju koji obavljaju financijsku reviziju kojom su obuhvaćeni financijski izvještaji i poslovanje Ministarstva obrane za 2011. godinu te im pružati sve tražene informacije u svezi postupanja Ministarstva obrane u djelokrugu provedbe postupaka javne nabave”, a koji se odnosi samo na postupke u kojima je Pribolšan sudjelovao kao službenik MORH-a.

Dakle, Pribolšan nije angažiran kako bi se postupak javne nabave u MORH-u nesmetano odvijao u budućnosti, već kako bi reviziji bio na usluzi u svezi s postupcima u kojima je sudjelovao u prošlosti.

Zbog svega navedenog Sindikat će zatražiti od Ministarstva uprave provedbu upravnog i inspekcijskog nadzora nad zakonitošću angažiranja vanjskih pružatelja usluga u Ministarstvu obrane na poslovima iz djelokruga tog državnog tijela, koji se ne mogu povjeriti pružateljima stručnih usluga izvan državne službe.” uzvraćaju udarac sindikati.

SDLSN: Ugovor o djelu s Pribolšanom nezakonit

pribolsan_ugovor390_final

(SDLSN, 23. svibnja 2012.) Ugovor o djelu između Ministarstva obrane i Branka Pribolšana suprotan je Zakonu o državnim službenicima, kojim se zabranjuje povjeravanje poslova vanjskim pružateljima usluga, ukoliko se radi o poslovima koje u državnim tijelima obavljaju državni službenici kao redovito zanimanje iz djelokruga tih tijela utvrđenih Ustavom, zakonom ili drugim propisima donesenim na temelju Ustava i zakona.

sdlsn_www220Naime, sukladno Uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva obrane od 16. veljače 2012. godine, koja je donijeta na temelju Zakona o sustavu državne uprave i Zakona o ustrojstvu i djelokrugu ministarstava i drugih središnjih tijela državne uprave u MORH-u je ustrojen Samostalni sektor za javnu nabavu, unutar kojeg djeluju Služba za planiranje nabave i prodaju i Služba za provedbu nabave, koje zajedno imaju šest unutarnjih ustrojstvenih jedinica – odjela.
Nedvojbeno je, stoga, da je postupak javne nabave posao iz djelkruga Ministarstva obrane kao državnog tijela i ne može se povjeriti vanjskim pružateljima usluga, neovisno o tome je li riječ o bivšim službenicima ministarstva ili drugim bogomdanim stručnjacima.
S druge strane, izjava kako sustav nabave u MORH-u ovisi o jednom čovjeku, premda se time bavi cijeli sektor s dvije službe i šest odjela, u najmanju je ruku smiješna.
Upitan je i sam sadržaj ugovora, jer izjave predstavnika MORH-a u medijima kako je ugovor o djelu s Pribolšanom sklopljen kako bi se omogućio nastavak javne nabave u Ministarstvu ne odgovaraju sadržaju ugovora, kojim je utvrđeno da će “izvršitelj surađivati s predstavnicima Državnog ureda za reviziju koji obavljaju financijsku reviziju kojom su obuhvaćeni financijski izvještaji i poslovanje Ministarstva obrane za 2011. godinu te im pružati sve tražene informacije u svezi postupanja Ministarstva obrane u djelokrugu provedbe postupaka javne nabave“, a koji se odnosi samo na postupke u kojima je Pribolšan sudjelovao kao službenik MORH-a.
Dakle, Pribolšan nije angažiran kako bi se postupak javne nabave u MORH-u nesmetano odvijao u budućnosti, već kako bi reviziji bio na usluzi u svezi s postupcima u kojima je sudjelovao u prošlosti.
Zbog svega navedenog Sindikat će zatražiti od Ministarstva uprave provedbu upravnog i inspekcijskog nadzora nad zakonitošću angažiranja vanjskih pružatelja usluga u Ministarstvu obrane na poslovima iz djelokruga tog državnog tijela, koji se ne mogu povjeriti pružateljima stručnih usluga izvan državne službe.

anketa

U pripremi je Zakon o plaćama državnih službenika i namještenika. Od Zakona očekujem…

Rezultati

Loading ... Loading ...

Administratio Publica
Hrvatska i komparativna javna uprava
Site logo Institut za javnu upravu