SINDIKAT DRŽAVNIH I LOKALNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA REPUBLIKE HRVATSKE
 

pu_spisi_vl020516

(VEČERNJI LIST, 2. svibnja 2016.) Službenici Porezne uprave dužni su brinuti se za svoj okoliš, osobnu i sigurnost i zdravlje sebe i drugih zaposlenika te opreme koja im je dana na korištenje. Dopis s naznakom “Postupanje sa spisima i imovinom Porezne uprave” svim službenicima 6. travnja uputio je pomoćnik ministra i ravnatelj Porezne uprave Zdravko Zrinušić.

vl_logo170214Službenici su po završetku radnog vremena dužni spremiti dokumente i spise, zaključati ormare, stolove i kase, te zaključati prostorije u kojima rade, a eventualni gubitak ključa moraju odmah prijaviti nadležnoj službi za opće poslove radi izrade novog ključa odnosno brave, izvijestio Siniša Kuhar iz Sindikata državnih i lokalnih službenika i namještenika.

Ova, naizgled razložna uputa izazvala je nevjericu među službenicima Porezne uprave, posebice onima u područnim uredima, koji bi rado pospremili i zaključali predmete koje obrađuju, kada bi imali ormare s vratima i bravama umjesto otvorenih polica ili ne bi morali spise držati po vrećama i registratorima na podu kancelarija.

pu_spisi2_vl020516

Tamo gdje i postoje ormari ili stolovi koji se zaključavaju, bravice na njima rijetko su ispravne, a radnim prostorijama u popodnevnim satima uređuju čistačice koje nisu zaposlenice Porezne uprave, već poslove čišćenja obavljaju kao zaposlenice servisa za čišćenje koji su angažirani zbog “outsourcinga” pomoćno-tehničkih poslova.

O tome koliko je službenicima moguće brinuti se o svom okolišu, zdravlju i sigurnosti u uvjetima posvuda odloženih predmeta i koliko je efikasno čišćenje radnih prostorija u kojima se čistačice upozoravaju da predmete na podu ne diraju, ne treba ni govoriti, posebice kad se zna da se prethodna ravnateljica u svom dopisu Državnom uredu za središnju javnu nabavu požalila na loše higijenske uvjete nakon provedenog “outsourcinga” pa čak i pojavu glodavaca, kažu u Sindikatu.

Prijedlog Sindikata je – prvo ormari i brave pa onda upute, a odgovornost za nezaključane predmete kojima u popodnevnim satima pristup imaju čistačice vanjskih servisa ne mogu snositi službenici, već oni koji omogućavaju pristup trećim osobama u državna tijela.

U dopisu također piše i da djelatnici gubitak ključa trebaju prijaviti Službi za opće poslove radi izrade novog ključa.

pu_spisi_24sata02056

(24sata, 2. svibnja 2016.) Ravnatelj Porezne uprave uputio je prošli mjesec ustrojstvenim jedinicama Porezne uprave uputu o postupanju sa spisima i imovinom Porezne uprave, u kojoj se navodi kako su službenici dužni brinuti se za svoj okoliš, osobnu i sigurnost i zdravlje sebe i drugih zaposlenika te opreme koja im je dana na korištenje.

24sata_logoU uputi se navodi kako su službenici po završetku radnog vremena dužni spremiti dokumente i spise, zaključati ormare, stolove i kase, te zaključati prostorije u kojima rade, a eventualni gubitak ključa moraju odmah prijaviti nadležnoj službi za opće poslove radi izrade novog ključa odnosno brave, izvijestio Siniša Kuhar iz Sindikata državnih i lokalnih službenika i namještenika.

Ova, naizgled razložna uputa izazvala je nevjericu među službenicima Porezne uprave, posebice onima u područnim uredima, koji bi rado pospremili i zaključali predmete koje obrađuju, kada bi imali ormare s vratima i bravama umjesto otvorenih polica ili ne bi morali spise držati po vrećama i registratorima na podu kancelarija.

Tamo gdje i postoje ormari ili stolovi koji se zaključavaju, bravice na njima rijetko su ispravne, a radnim prostorijama u popodnevnim satima “švrljaju” čistačice koje nisu zaposlenice Porezne uprave, već poslove čišćenja obavljaju kao zaposlenice servisa za čišćenje koji su angažirani zbog “outsourcinga” pomoćno-tehničkih poslova.

O tome koliko je službenicima moguće brinuti se o svom okolišu, zdravlju i sigurnosti u uvjetima posvuda odloženih predmeta i koliko je efikasno čišćenje radnih prostorija u kojima se čistačice upozoravaju da predmete na podu ne diraju, ne treba ni govoriti, posebice kad se zna da se prethodna ravnateljica u svom dopisu Državnom uredu za središnju javnu nabavu požalila na loše higijenske uvjete nakon provedenog “outsourcinga” pa čak i pojavu glodavaca, kažu u Sindikatu.

Prijedlog Sindikata je – prvo ormari i brave pa onda upute, a odgovornost za nezaključane predmete kojima u popodnevnim satima pristup imaju čistačice vanjskih servisa ne mogu snositi službenici, već oni koji omogućavaju pristup trećim osobama u državna tijela.

Porezna: Djelatnici su dužni postupati po pravilima

Iz Porezne uprave podsjećaju sve djelatnike da su obvezni postupati sukladno načelu učinkovitog gospodarenja i da su dužni pažljivo postupati s državnom imovinom i ostalim financijskim sredtsvima koja su im predana na korištenje.

– Djelatnici se za nabavu sredstava za rad trebaju obratiti nadležnim Službama za opće poslovanje područnih ureda.

DOKUMENTI “NA IZVOLITE”
NEIZVEDIV ZADATAK: Šef Porezne uprave od zaposlenika traži da spise spremaju u ormare kojih nemaju

predmeti_pu

Zaposlenici Porezne po najnovijem naputku svog ravnatelja moraju brinuti o predmetima, odnosno spisima na kojima rade i to tako što ih po završetku posla moraju spremiti u ormare ili ladice te zaključati. Ispoštovati takvu odluku njima je itekako problem budući da neki na ormarima i ladicama imaju neispravne brave, a drugi tih ormara uopće ni nemaju.

(Net.hr, 2. svibnja 2016.) Ravnatelj Porezne uprave prošli je mjesec ustrojstvenim jedinicama poslao naputke o načinu rada koji su zaposlenike tih jedinica potpuno zatekli.

nethr_logo2016Naime, od njih se traži da predmete na kojima rade po završetku radnog vremena spreme u ormare,stolove i kase i zaključaju ih te eventualni gubitak ključa odmah prijave. Ne bi tu bilo ništa sporno da oni imaju ormare s vratima i bravama umjesto otvorenih polica, te vreća i registratora koje smještaju po podu, pišu 24sata.
Ondje gdje zaposlenici i imaju ormare i brave, rijetko su ispravne, a po prostorijama popodne hodaju osobe koje poslove čišćenja obavljaju kao zaposlenice servisa za čišćenje koji su angažirani zbog “outsourcinga” pomoćno-tehničkih poslova.

“Kako brinuti o okolišu i sigurnosti kad je već poznato da uredima šeću i glodavci?”

Priču o najnovijim poteškoćama pred kojima su se zaposlenici porezne našli javnosti je iznio Siniša Kuhar iz Sindikata državnih i lokalnih službenika i namještenika navodeći kako u “uputi” stoji kako su službenici dužni brinuti i o o svom okolišu, zdravlju i sigurnosti sebe i drugih.

“O tome koliko je službenicima moguće brinuti se o svom okolišu, zdravlju i sigurnosti u uvjetima posvuda odloženih predmeta i koliko je efikasno čišćenje radnih prostorija u kojima se čistačice upozoravaju da predmete na podu ne diraju, ne treba ni govoriti, posebice kad se zna da se prethodna ravnateljica u svom dopisu Državnom uredu za središnju javnu nabavu požalila na loše higijenske uvjete nakon provedenog outsourcinga pa čak i pojavu glodavaca”, komentiraju u Sindikatu ističući kako zaposlenici Porezne zbog uvjeta u kojima rade ne mogu odgovarati za dokumente te traže da se prije “upute” osiguraju ormari s ispravnim bravama.

POREZNA UPRAVA
Službenici dobili uputu o obvezi spremanja i zaključavanja spisa, ali ne i ormare i stolove koji se mogu zaključati

Prijedlog Sindikata je – prvo ormari i brave pa onda upute, a odgovornost za nezaključane predmete kojima u popodnevnim satima pristup imaju čistačice vanjskih servisa ne mogu snositi službenici, već oni koji omogućavaju pristup trećim osobama u državna tijela

porezna_spisi

(SDLSN, 2. svibnja 2016.) Ravnatelj Porezne uprave uputio je prošli mjesec ustrojstvenim jedinicama Porezne uprave uputu o postupanju sa spisima i imovinom Porezne uprave, u kojoj se navodi kako su službenici dužni brinuti se za svoj okoliš, osobnu i sigurnost i zdravlje sebe i drugih zaposlenika te opreme koja im je dana na korištenje.

sdlsn_www220U uputi se navodi kako su službenici po završetku radnog vremena dužni spremiti dokumente i spise, zaključati ormare, stolove i kase, te zaključati prostorije u kojima rade, a eventualni gubitak ključa moraju odmah prijaviti nadležnoj službi za opće poslove radi izrade novog ključa odnosno brave.
Ova, naizgled razložna uputa izazvala je nevjericu među službenicima Porezne uprave, posebice onima u područnim uredima, koji bi rado pospremili i zaključali predmete koje obrađuju, kada bi imali ormare s vratima i bravama umjesto otvorenih polica ili ne bi morali spise držati po vrećama i registratorima na podu kancelarija.

predmeti_pu

Tamo gdje i postoje ormari ili stolovi koji se zaključavaju, bravice na njima rijetko su ispravne, a radnim prostorijama u popodnevnim satima “švrljaju” čistačice koje nisu zaposlenice Porezne uprave, već poslove čišćenja obavljaju kao zaposlenice servisa za čišćenje koji su angažirani zbog “outsourcinga” pomoćno-tehničkih poslova.
O tome koliko je službenicima moguće brinuti se o svom okolišu, zdravlju i sigurnosti u uvjetima posvuda odloženih predmeta i koliko je efikasno čišćenje radnih prostorija u kojima se čistačice upozoravaju da predmete na podu ne diraju, ne treba ni govoriti, posebice kad se zna da se prethodna ravnateljica u svom dopisu Državnom uredu za središnju javnu nabavu požalila na loše higijenske uvjete nakon provedenog “outsourcinga” pa čak i pojavu glodavaca.
Prijedlog Sindikata je – prvo ormari i brave pa onda upute, a odgovornost za nezaključane predmete kojima u popodnevnim satima pristup imaju čistačice vanjskih servisa ne mogu snositi službenici, već oni koji omogućavaju pristup trećim osobama u državna tijela. S. Kuhar

Pročitajte još…

anketa

U pripremi je Zakon o plaćama državnih službenika i namještenika. Od Zakona očekujem…

Rezultati

Loading ... Loading ...

Administratio Publica
Hrvatska i komparativna javna uprava
Site logo Institut za javnu upravu