SINDIKAT DRŽAVNIH I LOKALNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA REPUBLIKE HRVATSKE
 

VLADINO POVJERENSTVO OSUDILO REKLAME ZAGREBAČKE PIVOVARE

hina_logo

ZAGREB, 22. svibnja 2007. (Hina) –  Vladino Povjerenstvo za praćenje i procjenu provedbe politike ravnopravnosti spolova u medijima priopćilo je danas kako je zgroženo promidžbenom praksom Zagrebačke pivovare koja vrijeđa potrošače, te je pozvalo Upravu Pivovare, kao i medije koji objavljuju njihove reklame, da to prekinu i ispričaju se građanima.
Zagrebačka pivovara, kako ističu, već nekoliko mjeseci provodi opsežnu propagandnu kampanju u hrvatskim medijima, utemeljenu na vulgarnim rodnim stereotipima, što je krajnje uvrjedljivo i ponižavajuće i za žene i za muškarce.

zuja_zakon11Takvom se kampanjom krši Zakon o ravnopravnosti spolova i Zakon o medijima, kaže se u priopćenju i dodaje da takve poruke ne vrijeđaju i diskriminiraju samo žene, čija je jedina uloga u životu da muškarcima dostavljaju proizvode Zagrebačke pivovare, nego i muškarce jer ih prikazuju kao priglupe i lijene potrošače kojima je pijenje piva najvažnija životna djelatnost.
Takva je, primjerice, i televizijska reklama u kojoj mlada žena dolazi kući ruku punih vrećica s namirnicama – pošto je bila kod frizera i uredila se za svog muškarca – no on ju potpuno ignorira jer ga je obuzela hipnotička moć pivskih boca, a reklama završava tekstualnom porukom “Muškarci primjećuju samo najvažnije”, navodi se u priopćenju.
Vladino povjerenstvo za praćenje i procjenu provedbe politike ravnopravnosti spolova u medijima pozvalo je državna tijela, navlastito pravobraniteljicu za ravnopravnost spolova i državno odvjetništvo, da ispitaju mogućnosti sankcioniranja takvih teških kršenja ustavnog načela ravnopravnosti i pozivanja na diskriminaciju žena.

anketa

U pripremi je Zakon o plaćama državnih službenika i namještenika. Od Zakona očekujem…

Rezultati

Loading ... Loading ...

Administratio Publica
Hrvatska i komparativna javna uprava
Site logo Institut za javnu upravu