I ravnateljica Porezne uprave žali se na kvalitetu čišćenja

SDLSN ravnateljici čestita “na dužnosničkom integritetu i hrabrosti i nada se da će Vlada na “outsourcing” prestati gledati kao sredstvo ušteda i po cijenu “zapošljavanja” glodavaca u državnim tijelima i ugrožavanja zdravlja službenika i građana koji su prisiljeni boraviti u higijenski neadekvatno održavanim prostorijama”.
(Dnevno.hr, 5. svibnja 2015. ) Nakon što je Sindikat državnih i lokalnih službenika i namještenika Republike Hrvatske u siječnju ove godine objavio fotografije WC-a u Ispostavi Porezne uprave u Dubravi i upozorio na katastrofalne rezultate “outsourcinga”, koji je rezultirao drastičnim padom razine higijene i zaprijetio ugrozom zdravlja zaposlenih i stranaka, na kvalitetu čišćenja prošlog se mjeseca Državnom uredu za središnju javnu nabavu požalila i ravnateljica Porezne uprave Jasna Kropf te ovom tijelu proslijedila brojne pritužbe s terena.
“Kako je nova dinamika čišćenja poslovnih prostorija ugovorena temeljem preporuka Radne skupine Vlade Republike Hrvatske i temeljem Okvirnih sporazuma koje je sa odabranim ponuditeljima zaključio Državni ured za središnju javnu nabavu, Porezna uprava je od početka primjene ugovora o pružanju usluga čišćenja suočena sa svakodnevnim pritužbama službenika da se čišćenje ne obavlja sukladno ugovorenoj dinamici i da u takvim uvjetima ne mogu nesmetano obavljati svoje radne zadatke”, piše ravnateljica Kropf i dodaje listu nedostataka pri provedbi usluge čišćenja kao što su:
- sanitarne prostorije ne čiste se svakodnevno (iako je tako ugovoreno)
- iako je učestalost čišćenja smanjena, te je čišćenje uredskih prostorija reducirano na 3 puta tjedno, kvaliteta pružene usluge je neprihvatljivo niska, te ne odgovara potrebama Ministarstva financija – Porezne uprave kao korisnika
- u objektima Ministarstva financija – Porezne uprave primijećeni su insekti i glodavci što je direktna posljedica stanja prostora koji se ne čisti dovoljno često niti dovoljno kvalitetno (i radi čega je nužno bio potreban angažman službi za deratizaciju i dezinsekciju)
- nedovoljan broj čistaćica s obzirom na površinu objekata koji su predmet pružanja usluge (ovaj problem se javlja u apsolutno svim grupama nabave i na gotovo svim lokacijama).
“Ravnateljica Porezne uprave ovim je reagiranjem pokazala kako dužnosti koju obnaša pristupa odgovorno i savjesno te da se pri tome ne postavlja samo i isključivo kao provoditelj Vladinih politika na svim razinama, neovisno o tome koliko pojedine od njih neodgovorne i neuspješne bile, kao što je to slučaj sa skandaloznim srozavanjem higijenskih standarda zbog provedbe “outsourcinga”, navodi Sindikat državnih i lokalnih službenika i namještenika Republike Hrvatske.
Naime, SDLSN ravnateljici čestita “na dužnosničkom integritetu i hrabrosti i nada se da će Vlada na “outsourcing” prestati gledati kao sredstvo ušteda i po cijenu “zapošljavanja” glodavaca u državnim tijelima i ugrožavanja zdravlja službenika i građana koji su prisiljeni boraviti u higijenski neadekvatno održavanim prostorijama”.
OUTSOURCING
I ravnateljica Porezne uprave žali se na kvalitetu čišćenja
Ravnateljica Jasna Kropf upozorava da su u objektima Ministarstva financija – Porezne uprave primijećeni insekti i glodavci, što je direktna posljedica stanja prostora koji se ne čisti dovoljno često niti dovoljno kvalitetno
(SDLSN, 5. svibnja 2015.) Nakon što je Sindikat državnih i lokalnih službenika i namještenika Republike Hrvatske u siječnju ove godine objavio fotografije WC-a u Ispostavi Porezne uprave u Dubravi i upozorio na katastrofalne rezultate “outsourcinga”, koji je rezultirao drastičnim padom razine higijene i zaprijetio ugrozom zdravlja zaposlenih i stranaka, na kvalitetu čišćenja prošlog se mjeseca Državnom uredu za središnju javnu nabavu požalila i ravnateljica Porezne uprave Jasna Kropf te ovom tijelu proslijedila brojne pritužbe s terena.
“Kako je nova dinamika čišćenja poslovnih prostorija ugovorena temeljem preporuka Radne skupine Vlade Republike Hrvatske i temeljem Okvirnih sporazuma koje je sa odabranim ponuditeljima zaključio Državni ured za središnju javnu nabavu, Porezna uprava je od početka primjene ugovora o pružanju usluga čišćenja suočena sa svakodnevnim pritužbama službenika da se čišćenje ne obavlja sukladno ugovorenoj dinamici i da u takvim uvjetima ne mogu nesmetano obavljati svoje radne zadatke“, piše ravnateljica Kropf i dodaje listu nedostataka pri provedbi usluge čišćenja kao što su:
- sanitarne prostorije ne čiste se svakodnevno (iako je tako ugovoreno)
- iako je učestalost čišćenja smanjena, te je čišćenje uredskih prostorija reducirano na 3 puta tjedno, kvaliteta pružene usluge je neprihvatljivo niska, te ne odgovara potrebama Ministarstva financija – Porezne uprave kao korisnika
- u objektima Ministarstva financija – Porezne uprave primijećeni su insekti i glodavci što je direktna posljedica stanja prostora koji se ne čisti dovoljno često niti dovoljno kvalitetno (i radi čega je nužno bio potreban angažman službi za deratizaciju i dezinsekciju)
- nedovoljan broj čistaćica s obzirom na površinu objekata koji su predmet pružanja usluge (ovaj problem se javlja u apsolutno svim grupama nabave i na gotovo svim lokacijama).
Ravnateljica Porezne uprave ovim je reagiranjem pokazala kako dužnosti koju obnaša pristupa odgovorno i savjesno te da se pri tome ne postavlja samo i isključivo kao provoditelj Vladinih politika na svim razinama, neovisno o tome koliko pojedine od njih neodgovorne i neuspješne bile, kao što je to slučaj sa skandaloznim srozavanjem higijenskih standarda zbog provedbe “outsourcinga”.
Sindikat joj čestita na dužnosničkom integritetu i hrabrosti i nada se da će Vlada na “outsourcing” prestati gledati kao sredstvo ušteda i po cijenu “zapošljavanja” glodavaca u državnim tijelima i ugrožavanja zdravlja službenika i građana koji su prisiljeni boraviti u higijenski neadekvatno održavanim prostorijama. S. Kuhar
Pročitajte još…