26. Susreti SDLSN RH

Poznata je i posljednja Odluka Stožera civilne zaštite RH o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja, a o kojoj je ovisila organizacija najavljenih 26. Susreta SDLSN RH.

Slijedom, uvjet za sudjelovanje na 26. Susretima SDLSN RH (Zaton, od 29. rujna do 3. listopada) je posjedovanje EU digitalne COVID potvrde. Samo osobe koje imaju COVID potvrdu mogu prisustvovati okupljanju u organizaciji SDLSN RH. Ispunjavanjem toga uvjeta dopuštena su i sportska natjecanja.

EU digitalnu COVID potvrdu mogu dobiti:

Potvrdu je moguće zatražiti online putem portala e-Građani, te fizički u nekoj od poslovnica Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO), te ljekarnama. Potvrda se ne može preuzeti na pet lokacija HZZO-a u Zagrebu: Margaretska, Mihanovićeva, Kruge, Ivekovićeva i Branimirova, dok se potvrde mogu preuzeti na svim ostalim lokacijama HZZO-a u Hrvatskoj. Izdavanje digitalnih COVID potvrda je omogućeno i ustanovama koje rade COVID testiranje.
Popis laboratorija koji provode testiranje na COVID-19 i izdaju EU digitalne COVID potvrde

Važno je voditi računa da se COVID potvrda temeljem negativnog nalaza brzog antigenskog testa izdaje na razdoblje od 48 sati od uzimanja uzorka, a temeljem negativnog nalaza PCR testa na razdoblje od 72 sata od uzimanja uzorka.

Svi koji na Susrete dođu s COVID potvrdom temeljem negativnog nalaza PCR testa ili brzog antigenskog testa obvezni su, po njegovu isteku, pristupiti drugom brzom antigenskom testu tijekom Susreta.

SDLSN RH će osigurati i financirati drugi brzi antigenski test na Susretima.

Radi evidencije osoba koje se (ne)moraju testirati tijekom Susreta potrebna je online prijava za sudjelovanje na Susretima preko obrasca: https://www.sdlsn.hr/sdlsn-rh-susreti-zaton-obrazac/
Prijaviti se može svaki sudionik osobno ili to može učiniti sindikalni povjerenik za članove pojedine sindikalne podružnice.

Rok za prijavu je 21. rujna 2021.

Prijave za smještaj, kao i prethodnih godina, idu preko sindikalnih povjerenika koji će na mail: sdlsn@sdlsn.hr, fax: 01 46 55 092 ili adresu: Sindikat državnih i lokalnih službenika i namještenika RH, Trg kralja Petra Krešimira IV. br. 2, 10000 Zagreb dostaviti objedinjeni prijavni obrazac zajedno s imenima i prezimenima sudionika iz pojedine podružnice (posebno žene, posebno muškarci, označenim članovima/nečlanovima, te prijedlogom rasporeda po apartmanima). Objedinjeni popis svih sudionika SDLSN RH će dostaviti u TN Zaton.

Svi su sudionici također dužni u SDLSN RH poslati i potvrdu o uplati smještaja. Prijava smještaja neće biti obavljena bez potvrde o uplati.

Prijave ekipa za natjecanja, također, kao i prethodnih godina, idu preko sindikalnih povjerenika. Prijavne obrasce za sportske ekipe potražite osobno kod sindikalnih povjerenika ili na www.sdlsn.hr. Na webu su dostupne i Opće propozicije Susreta.

Ostanimo odgovorni. Vidimo se u Zatonu.

U nastavku pronađite sve relevantne dokumente i obrasce:

Poziv poslodavcu [PDF]

Smještaj Zaton [PDF]

Prijavni obrazac za smještaj

Financiranje smještaja

Prijavni obrasci za sportske ekipe

Opće propozicije Susreta